Que facer

Ruta en coche 1 día

Costa da Mariña de Lugo

Propoñemos unha ruta por toda a Costa da Mariña partindo do Vicedo, lugar máis occidental desta costa.

O primeiro punto importante que atoparemos será Viveiro, unha das cabeceiras de comarca e destacable polo seu casco histórico (Porta de Carlos V, Capela Ecce Homo, Mosteiro de Valdeflores…). Seguindo o noso camiño encontraremos o Concello de Xove, onde destaca a súa fermosa costa (Faro de Roncadoira, Illa de Ansarón…). O Concello de Cervo tamén ten unha costa moi interesante e cabe destacar alí o complexo de Sargadelos co seu Museo Histórico, ademais do Museo Provincial do Mar.

Burela

O seguinte concello co que nos toparemos na nosa ruta será o de Burela, onde resalta o seu puxante porto pesqueiro e lonxa e pódese visitar, ademais, o Barco Museo Boniteiro “Reina del Carmen”.

O Concello de Foz recibiranos cos seus quilómetros de praias e puntos emblemáticos na comarca como o Castro de Fazouro, a súa fermosa Ría, e a Basílica de San Martiño.

Barreiros é outro concello no que destacan as súas praias, a destacar o entorno da Praia das Catedrais, declarada unha das praias máis fermosas do mundo, visitable en marea baixa.

Finalmente, Ribadeo ofrece tamén unha costa fermosísima, comezando na Praia das Catedrais e continuando cara ao leste para visitar o Faro de Illa Pancha. O Casco Histórico de Ribadeo é moi destacable (Praza do Campo, Torre dos Moreno…)

O Interior da Mariña de Lugo

O interior da Mariña esconde auténticos tesouros por descubrir nunha ruta dun día que comezaría en Ourol, onde gozar das espectaculares paraxes naturais da Serra do Xistral e a Fraga do Sor

Continuaríamos polos concellos do Valadouro e de Alfoz, onde destacaríamos o Museo Etnográfico da Auga , o río Ouro e a Ruta Pardo de Cela.

O camiño vainos achegando á fermosa vila de Mondoñedo, cun fantástico casco histórico, a catedral e, ademais, a Cova do Rei Cintolo. O seguinte paso na nosa ruta polo interior da Mariña levaríanos a Lourenzá, co Mosteiro de San Salvador e o Pazo de Tovar como principais puntos de referencia.

Continuamos o noso camiño por Trabada, que destaca polo seu entorno natural e as súas rutas de sendeirismo homologadas. A continuación, remontando o Río Eo, alcanzaríamos os concellos da Pontenova e Riotorto. Na Pontenova merece a pena visitar as Minas de Vilaoudriz, os Fornos de Vilaoudriz, a Vía Verde do Eo e o Museo de Arte Sacro de Santa María Conforto. En Riotorto admiraremos as súas fermosas paraxes naturais encravadas na Reserva da Biosfera Terras do Miño.

O Interior da Mariña de Lugo

Ortegal

Propoñemos unha viaxe dun día pola costa de Ortegal que comezaría na coñecida “Costa de Loiba”, dentro do Concello de Ortigueira, onde se poden admirar os acantilados e salvaxes praias que se van alternando nun entorno moi salvaxe e onde, ademais, atópase encravado o famoso Banco de Loiba.

O camiño continúa visitando a turística vila de Espasante, rodeada por fermosas praias e onde pode que vos crucedes co porco de San Antón, porco que anda pola vila e que coidan os veciños cada ano ata que chega a época da matanza.

A seguinte visita lévanos a Ortigueira, vila na que merece a pena perderse entre as súas rúas, visitar a súa alameda ao lado do mar e observar a súa ría de altísimo interese ornitolóxico.

Ortegal

Continuamos a visita cara ao oeste, achegándonos a Cariño para visitar o seu porto pesqueiro, o Cabo Ortegal, co seu moi destacable faro. Seguimos a liña de costa para observar os acantilados máis altos da Europa continental e, por suposto, o Santuario de San Andrés de Teixido, encravado nun entorno natural impresionante ao lado do Océano Atlántico.

A nosa proposta remata na vila de Cedeira, que conta cun precioso porto pesqueiro e fantásticas praias.

i
Folleto